neděle 1. prosince 2013

Předvánoční slibovaná soutěž je tady

Moc děkuji za všechny došlé odpovědi a moc a moc gratuluji třem vítězům.
Bylo to těsné :)
Čokolády jsem použila 17300 g.

1. místo Hana Zubíková 16593 g
2. místo Barbora Juřičková 16522 g
3. místo Terezie Sklenářová 16453 g

Krásné Vánoce, Vaše Hanka Rawlings


Je první adventní neděle, 1. prosince, Vánoce se blíží, důvod k oslavám.
Navíc včera začala tiskárna tisknout moji první knihu a to se prostě bez soutěže a hlavně krásných cen pro vás neobejde :)

Stačí mi napsat správnou odpověď na jednu otázku a kdo bude správné odpovědi nejblíže, vyhrává.
Vyhraje ale i ten s druhou a třetí nejbližší odpovědí.

A o co budeme soutěžit...?

1. cena: pro vítěze bude nachystaná moje kniha Sladký design s věnováním a k tomu z limitované edice ke knize, ručně dělané vykrajovátko z dílny českého mistra, ve tvaru rukavičky, které se vám bude hodit k návodu na krásné palčáky v desáté zimní kapitole. Je oboustranné, takže pouhým otočením vykrojíte levou i pravou rukavičku.

2. a 3. cena ručně dělané vykrajovátko rukavička k zimní kapitole, viz popis u první ceny.

Za poskytnutí vykrajovátek do soutěže moc děkuji Denise Bartošové alias Desina Design www.desina.cz


A jaká je tedy otázka:

Kolik kg čokolády jsem použila během přípravy dezertů, receptů a postupů v knize?

Rada pro upřesnění a představu: kvalitní čokoládu v peckách různých barev a příchutí jsem použila na přípravu ganache k focení receptů i technik, k naplnění dortů i cupcakes na finálové focení celostránkových fotografií v knize a k tvorbě cake pops a mini dortíků. Do rozpuštěné čokolády jsem také namáčela hotová vychlazená dortová lízátka. Doporučuji odpovědět v gramech, např. 1234 g, abyste měli šanci se dostat co nejblíže ke správné odpovědi.

Odpovídat můžete komentářem pod tímto článkem. Pokud nemáte blog, pošlete mi odpověď emailem na: 

Soutěž končí za čtrnáct dní, v sobotu 14. prosince ve 12.00, aby vítězům kniha a vykrajovátka stačila přijít v čas do vánoc a třeba si stačili ještě něco upéct a nazdobit. Výherce ihned vyhlásím a budu kontaktovat ohledně poštovní adresy.

Držím moc palce a těším se na Vaše odpovědi.

Hanka Rawlings xx

33 komentářů:

  1. Děkuji za posílání tipů emailem i tipy zde v komentářích pod soutěží. Bedlivě sleduji každé číslo. Šanci má každý, tak neváhejte a přidejte se :-) Hanka R.

    OdpovědětVymazat
  2. 22223g čokolády je můj tip :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tipuji 9 750 g :-) Klára L.

    OdpovědětVymazat
  4. 8864 gramů - Zuzka (Zu.pavlickova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Neni to jednoduché co tak třeba 9876g.janapodesvova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně vám všem to tipovaní jde. Držím palce.
    Hanka Rawlings

    OdpovědětVymazat
  7. 12168 gramů :)

    Krásný večer

    Katka

    OdpovědětVymazat
  8. 11235g Michaela Minaříková

    OdpovědětVymazat
  9. 13856g Petra Holendova (pet.holendova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Dobrý den, Hanko, gratuluji Vám moc a moc k vítězství v čokoládové soutěži. Mohla byste mi prosím poslat vaši poštovní adresu na můj email hana.rawlings@gmail.com, abych vám mohla poslat knihu Sladký design a vykrajovátko rukavičky od Desina Design.
      Krásné Vánoce,
      Hanka Rawlings :)

      Vymazat
    2. Já jsem Vám právě psala zprávu přes Facebook, ale ještě napíšu pro jistotu na Váš email. Mám obrovskou radost a moc děkuji. Hanka Zubíková

      Vymazat
  11. 26734g Šárka Podstavková (SarkaPodst@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  12. 21425g Marie Horčičková ( info@sklenenefigurky.com )

    OdpovědětVymazat
  13. 26734g Šárka Podstavková (SarkaPodst@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. Souěž je ukončena. Děkuji za všechny došlé odpovědi a moc gratuluji výhercům.
    Hanka Rawlings

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...